Geheel vrijblijvend
Geen wachtlijst
Vergoeding vanuit de basisverzekering
Zoek je een therapeut die jou op een snelle en doortastende manier kan helpen inzicht te krijgen in jouw klachten en patronen? Die openminded en empatisch is? En die jou een behandeling op maat aanbiedt? Dan zit je bij mij aan het juiste adres!
Mocht je geïnteresseerd zijn in het starten van een behandeling bij mij, vul dan jouw contactgegevens in. Ik neem dan contact met je op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Kennis maken met Stephanie?
Geheel vrijblijvend
Geen wachtlijst
Vergoeding vanuit de basisverzekering
Wanneer en waar
Ik werk zowel online als vanuit mijn praktijkruimte In Delft.
De praktijk in Delft is gevestigd op de Molslaan 121. De praktijk bevindt zich in het centrum van Delft.
Werkdagen en -tijden:
Woensdag: 13.00 - 21.00 praktijk Delft
Donderdag: 13:00 - 17:00 alleen online
Indien je het online aanmeldformulier invult neem ik de eerstvolgende woensdag contact met je op voor het plannen van een kennismakingsgesprek.
Vergoeding & tarieven
Je behandeling wordt vergoed vanuit je basisverzekering. Caredate heeft in 2024 contracten met alle zorgverzekeraars, met uitzondering van Eno/Salland en Aevitae.
Je verzekeraar zal wel altijd eerst je nog openstaand eigen risico met je verrekenen. Dat moet je altijd zelf betalen.
Meer info over de vergoedingen vind je bij ‘vergoedingen’ op onze website.
Niet alle programma’s worden vergoed vanuit je basisverzekering. De bekendste voorbeelden zijn relatietherapie, rouwverwerking en burn-out. Je kan er ook voor kiezen om de sessies zelf te betalen.
Hier vind je de tarieven als je de sessies zelf wil betalen
Als je de sessies zelf betaalt is het tarief € 100,- .
Voor afspraken met twee personen, bijvoorbeeld bij relatietherapie, is het tarief € 150,-.
Mijn ervaring en specialisatie
Ik ben in 2006 afgestudeerd aan de Universiteit Maastricht en ben sindsdien werkzaam geweest in de zorg, zowel in het zuiden van het land als in de Randstad.
Ik heb ervaring in het behandelen van trauma, angststoornissen, depressieve stoornissen, persoonlijkheidsstoornissen, verslavingsproblematiek, burn-out, hoogsensitiviteit, relatieproblemen en problemen voortvloeiend uit een onveilige hechting (zoals bindings- en verlatingsangst).
Ik ben opgeleid en ervaren in het toepassen van de volgende behandeltechnieken:
Interpersoonlijke psychotherapie, cognitieve gedragstherapie, EMDR, schematherapie, emotionally focused therapy (EFT voor koppels) en inzichtgevende therapie.
Mijn wachttijden
De wachttijd voor een intakegesprek is bij mij op dit moment: 3 weken
De wachttijd voor het eerste gesprek na de intake is bij mij op dit moment: 2 weken
Je hebt al een lopend traject
Je kunt maar 1 traject tegelijkertijd hebben.
Heb je hierover vragen? Bel gerust het team van Caredate: 085-065 3165
Je kunt je eenvoudig aanmelden bij Stephanie
Heb je hierover vragen? Bel gerust het team van Caredate: 085-065 3165
Vrijblijvend kennismaken met Stephanie?
Vul hieronder je gegevens in en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.
Heb je vragen? Bel gerust het team van Caredate: 085-065 3165
Let op! Je hebt aangegeven dat je bent verzekerd bij . In 2024 hebben wij geen contract met .
Dat betekent dat we je maandelijks een nota sturen die je zelf kan indienen bij .
Je hoeft - behalve je eigen risico - niks zelf te betalen. Hier leggen we het bij punt 1 uit.
Let op! Caredate is specialist in kortdurend behandelen: we gaan uit van maximaal 10 sessies om samen met jou je zorgvraag op te lossen.
Dus zo goed en zo snel als mogelijk. Daarmee leveren we samen een bijdrage aan kortere wachtlijsten en blijft de zorg betaalbaar.
Let op! Caredate is specialist in kortdurend behandelen: we gaan uit van maximaal 10 sessies om samen met jou je zorgvraag op te lossen.
Dus zo goed en zo snel als mogelijk. Daarmee leveren we samen een bijdrage aan kortere wachtlijsten en blijft de zorg betaalbaar.
Let op! , een label van hanteert een omzetplafond.
Bij Caredate gaan wij met de cliënten die we nu helpen dat omzetplafond bereiken.
Lopende behandelingen gaan uiteraard gewoon door.
We kunnen dit jaar echter geen nieuwe cliënten van jouw verzekeraar meer helpen.
Voor meer informatie kan je contact opnemen met de afdeling zorgbemiddeling van je verzekeraar, die helpen je altijd snel verder.
Wij hebben IN 2021 contracten met deze verzekeraars. Als je hier bent verzekerd krijg je alles vergoed en sturen we de rekening rechtstreeks naar je verzekering:
Achmea/Zilveren Kruis
Zilveren Kruis
ZieZo
FBTO
Interpolis
De Friesland
ProLife
AON
CZ
CZ
CZ-direct
OHRA
Nationale Nederlanden
Just CZ
DSW
DSW
Stad Holland
inTwente
VGZ
VGZ
ZEKUR
bewuzt
Univé
UMC
IZA
IZZ
Promovendum
National Academic
Besured
ONVZ
ONVZ
PNO Zorg
VvAA
jaaah.
Zorg & Zekerheid
Zorg & Zekerheid
AZVZ
Niet gecontracteerd: vergoeding grotendeels
We hebben IN 2021 geen contracten met onderstaande verzekeraars. Je behandeling wordt soms geheel en anders grotendeels vergoed.
De nota voor je behandeltraject ontvang je via FAMED, je kan deze nota indienen bij je zorgverzekeraar.
Menzis
Menzis (restitutie 100% vergoed, overig ca. 75%)
Anderzorg (ca. 65% vergoed)
Hema (ca. 65% vergoed)
ASR
Ditzo (ca. 70% tot 75% vergoed)
Amersfoortse (restitutie 100% vergoed, natura ca. 75% vergoed)
Eucare
Aevita (restitutie 100%, natura ca. 75% vergoed)
ENO
Salland (ca. 75% vergoed)
ZorgDirect (100% vergoed)
HollandZorg (ca. 70% vergoed)
LET OP! Klanten van ENO kunnen wij momenteel niet helpen.
Een aantal van deze niet gecontracteerde verzekeraars heeft meerdere polissen. Als je het exact wil weten, bel (085-065 3165)
of mail (info@caredate.nl) dan even.
Wij hanteren bij niet gecontracteerde zorg de volgende tarieven:
Traject BasisGGZ
Indicatie aantal sessies
Tarief Caredate 2021
BasisGGZ Kort
3-4
€ 495,68
BasisGGZ Middel
5-7
€ 839,70
BasisGGZ Intensief
9-11
€ 1354,35
BasisGGZ Onvolledig
intakegesprek
€ 216,20
Helaas, we kunnen je op dit moment niet helpen
, een label van hanteert een omzetplafond.
Bij Caredate gaan wij met de cliënten die we nu helpen dat omzetplafond bereiken.
Lopende behandelingen gaan uiteraard gewoon door.
We kunnen dit jaar echter geen nieuwe cliënten van jouw verzekeraar meer helpen.
Voor meer informatie kan je contact opnemen met de afdeling zorgbemiddeling van je verzekeraar, die helpen je altijd snel verder.