Vragen aan of over Caredate? Bel 085-065 3165
Caredate - psychologen
Caredate - psychologen
Vragen aan of over Caredate? Bel 085-065 3165

Cliënttevredenheid en -participatie

Uiteraard vinden wij het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. En gelukkig zijn ze dat ook, want in ons klanttevredenheidsonderzoek (de zogeheten CQI-score) krijgen wij gemiddeld een 8,8. Zie hieronder het totale overzicht per eind februari 2024, wij actualiseren deze publicatie ieder kwartaal:

Bejegening Samen beslissen Informatie behandeling Uitvoering behandeling Rapportcijfer
4,9 van 5 4,8 van 5 4,6 van 5 4,7 van 5 8,9 van 10

Een keurig rapportcijfer, met de aantekening dat het altijd beter kan. Met name op het punt ‘samen beslissen’ is nog vooruitgang te boeken. Zeker omdat Caredate de eigen regie door de cliënt als speerpunt van het beleid heeft. Mocht je daar suggesties voor hebben, dan zijn die altijd welkom!.

Tevens kan je een beoordeling op Zorgkaart Nederland geven. Dit is een initiatief van de Patiënten Federatie Nederland. Dat kan via:https://www.zorgkaartnederland.nl/zorginstelling/ggz-caredate-amersfoort-amersfoort-10002886 .
De beoordeling van Caredate is op dit moment 8,2.

Continu werken aan kwaliteit

Prima cijfers dus, maar het kan altijd weer beter. Om continu te kunnen werken aan een nog betere kwaliteit van onze dienstverlening zijn wij gecertificeerd op basis van de HKZ-norm Zorg & Welzijn. Daarnaast zijn wij in het bezit van het certificaat NEN7510-1:2017+A1:2020 en ISO27001:2017 voor informatiebeveiliging. Deze kwaliteitslabels worden ook herkend door de partners waarmee wij samenwerken, zoals zorgverzekeraars en huisartsen en de POH’s GGZ. Want uiteraard willen we allemaal hetzelfde: zo goed mogelijk zorgen voor onze klanten.

Participatie

Het uitgangspunt bij Caredate is dat onze cliënten zelf de regie nemen over de samenwerking met hun psycholoog en afspraken maken over hun wensen, wat ze willen bereiken en hoe en waar ze de gesprekken met hun psycholoog organiseren. Omdat uitgaan van de wensen van de cliënt een werkwijze is die in de zorg nog niet zo gebruikelijk is, willen wij graag intensief contact hebben met cliënten en de mensen in hun omgeving. Wij willen graag leren van onze aanpak en zijn er van overtuigd dat cliënten daarvoor onze beste adviseurs zijn. Bovendien zijn cliënten de beste belangenbehartigers van al onze cliënten.

Doe mee!

Vandaar dat wij graag in contact komen met cliënten die een actieve rol willen spelen in onze cliëntenraad om mee te denken en als cliëntenraad een succesvolle bijdrage te leveren aan de continue verbetering van de dienstverlening van Caredate. Je kan meedoen als je een (oud) cliënt bent of als je een directe relatie tot een van onze (oud) cliënten hebt. De cliëntenraad van Caredate bestaat uit maximaal vijf leden en komt een tot twee keer per jaar bijeen. Tussentijds wordt contact gehouden via moderne communicatiemiddelen als Skype. Anders gezegd: we proberen ervoor te zorgen dat de hoeveelheid tijd die het je kost zo minimaal mogelijk is.

Overigens: mocht je deelname aan onze cliëntenraad een stap te ver vinden, wij stellen alle vormen van feedback, van suggesties tot en met kritische noten, altijd zeer op prijs. Stuur ze naar info@caredate.nl of bel ons informatienummer. Heb je interesse om deel te nemen in de cliëntenraad? Stuurt dan gewoon even een mailtje naar info@caredate.nl. Wij reageren dan zo snel mogelijk bij je, in principe altijd binnen 24 uur. Je kunt ook even bellen naar ons informatienummer: 085-065 3165. Alvast dank voor je medewerking!

Ga nu aan de slag!

Vind een psycholoog in de buurt
  • Geen wachtlijsten dus snel aan de gang
  • Ook 's avonds en in het weekend
  • Zelf een psycholoog kiezen